суботу, 18 квітня 2020 р.

біо кравці 1к дом

17.03. Доброго дня.
Тема уроку: "Загальна характеристика обміну речовин та енергії. Читаємо параграф 19, стор.73-76. http://www.urok.net.ua/10-klas/biologiya-i-ekologiya-riven-standartu-pidruchnik-dlya-10-klasu-avt-ostapchenko-l-i-balan-p-g-kompanec-t-a-rushkovskij-s-r-2018-2.html. Записуємо в зошит визначення: метаболізм, асиміляція, дисиміляція, автотрофи, гетеротрофи, фосфорилювання.

31.03. Доброго дня.
Тема уроку: " Енергетичне забезпечення процесів метаболізму". Читаємо параграф 20, стор.76-80. http://www.urok.net.ua/10-klas/biologiya-i-ekologiya-riven-standartu-pidruchnik-dlya-10-klasu-avt-ostapchenko-l-i-balan-p-g-kompanec-t-a-rushkovskij-s-r-2018-2.html. Письмово даємо відповідь на запитання: У чому полягає суть циклу Кребса. Які основні етапи енергетичного обміну.

9.04. Доброго дня.
Тема уроку: "Біосинтез органічних речовин". Параграф 21,22,23. http://www.urok.net.ua/10-klas/biologiya-i-ekologiya-riven-standartu-pidruchnik-dlya-10-klasu-avt-ostapchenko-l-i-balan-p-g-kompanec-t-a-rushkovskij-s-r-2018-2.html. Виписуємо в зошит визначення; фотосинтез, хемосинтез, транскрипція, трансляція, та сплайсинг.
Письмово даємо відповідь на запитання: Яка роль молекул ДНК і різних типів РНК у біосинтезі білків?

13.04. Доброго дня.
 Готуємось до ДКР. Сьогодні повторюємо тему розділу "Обмін речовин і перетворення енергії". А також, читаємо і законспектовуємо параграф 24, 25,26 стор. 90-98. http://www.urok.net.ua/10-klas/biologiya-i-ekologiya-riven-standartu-pidruchnik-dlya-10-klasu-avt-ostapchenko-l-i-balan-p-g-kompanec-t-a-rushkovskij-s-r-2018-2.html Письмово даємо відповідь на запитання: У чому полягає негативний вплив токсичних речовин на метаболізм?

15.04. Доброго дня
Тема уроку"Нейрогуморальна регуляція процесів метаболізму. раціональне харчування - основа нормального обміну речовин. Параграф 24, 25. Стор. 90-98.
http://www.urok.net.ua/10-klas/biologiya-i-ekologiya-riven-standartu-pidruchnik-dlya-10-klasu-avt-ostapchenko-l-i-balan-p-g-kompanec-t-a-rushkovskij-s-r-2018-2.html Записуємо в зошит визначення провітаміни, антиоксиданти, раціональне харчування, атеросклероз., добовий раціон, водний баланс. Письмово даємо відповідь на запитання: Чому харчування має бути збалансованим?

22.04. Доброго дня.
Остання тема нашого уроку"Порушення метаболізму, повязані з нестачою чи надлишкомнадходження певних хімічних елементів." Параграф 26. Стор. 98-101.http://www.urok.net.ua/10-klas/biologiya-i-ekologiya-riven-standartu-pidruchnik-dlya-10-klasu-avt-ostapchenko-l-i-balan-p-g-kompanec-t-a-rushkovskij-s-r-2018-2.html Записуємо визначення: харчові добавки, токсичні речовини, інтоксикація, детоксикація. Письмово даємо відповідь на запитання: які харчові добавки є найнебезпечнішимидля організму людини?

Директорська контрольна робота
з предмету "біологія"
за II семестр 2019-2020 н. р.
учениці II курсу гр. К-12-19
ДНЗВЦПТОТД
Прізвище Ім'я 

Варіант I
1. Дайте визначення поняттям білки, ліпіди, вуглеводи, харчові добавки, раціональне харчування.
2. Чому харчування має бути збалансованим? Які завдання дієтологів?
3. Яку небезпекудля для людини становить атеросклероз. Охарактеризуйте це захворювання.
4. У чому полягає негативний вплив токсичних речовин на метаболізм? Які харчові добавки є найнебезпечнішими для організму людини.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Виховні години

« Твоє здоров’я у твоїх руках». Ведучий 1.  Хіба над нами не склепіння неба,         Хіба навколо це не білий світ? Питаю вас: що ...