суботу, 18 квітня 2020 р.

біо перук 2к дом

17.03. (гр. П-1); 24.03.( гр. П-2); 23.03(гр. П-3). 
Доброго дня. Тема уроку: "Стратегії адаптацій організмів. Поняття про екологічно пластичні  та непластичні види." Параграф 5 стор.19-23. https://4book.org/uchebniki-ukraina/11-klass/biologiya-i-ekologiya-11-klas-anderson-2019 Записуємо в зошит визначення: адаптивний потенціал виду, загартовування, еврибіонти, стенобіонти. Письмово даємо відповідь на запитання: Охарактеризуйте різні підходи до класифікації стратегій адаптації організмів? Порівняйте екологічно пластичні та непластичні види?

31.03. (гр. П-1), 07.04. (гр. П-2), 0.6.04 (гр. П-3). 
Доброго дня. Тема уроку: "Адаптивна радіація" Читаємо параграф 6,8 на стор. 23-24, 27-31 https://4book.org/uchebniki-ukraina/11-klass/biologiya-i-ekologiya-11-klas-anderson-2019  Письмово даємо відповідь на запитання: Яке значення адаптивної радіації в пристосуванні організмів до умов існування? Записуємо визначення: екологічна ніша, адаптивна радіація.


14.04 (гр. П-1), 21.03. (гр. П-2), 10.04 (гр. П-3). 
Доброго дня. Тема уроку: "Життєві форми рослинних і тваринних організмів, як адаптації до середовища мешкання. Спряжена еволюція. Основні середовища існування". Читаємо параграф 7, 10,12. на стор. 25-26, 35-39, 43-49. https://4book.org/uchebniki-ukraina/11-klass/biologiya-i-ekologiya-11-klas-anderson-2019 Виписуємо в зошит визначення: життєва форма, фанерофіти, хамефіти, гемікриптофіти, криптофіти, терофіти, коеволюція, коадаптація, бентос,ехолокації.

28.04. (П-1), 05.04. (П-2), 24.04. (П-3).
 Доброго дня. Тема уроку:"Основні середовища існування та адаптації до них організмів. Способи терморегуляції організмів". Паараграф 11, 12. Стор.-39-49. https://4book.org/uchebniki-ukraina/11-klass/biologiya-i-ekologiya-11-klas-anderson- Записуємо в зошит визначення: морфологічна терморегуляція, пойкілотермні організми, середовище існування, гідробіонти, бентос,грунт. Письмово даємо відповідь на запитання: поясніть біологічне та фізичне підгрунтя правил Алена та Бергмана?

12.05. (П-1), 19.05. (П-2), 04.05. (П-3).
Доброго дня. Тема уроку:"Симбіоз та його форми.Поширення паразитизму поміж різних груп організмів." Паараграф 9, 14. Стор.-31-35 та 51-55. https://4book.org/uchebniki-ukraina/11-klass/biologiya-i-ekologiya-11-klas-anderson- Записуємо в зошит визначення: симбіоз, мутуалізм, протокооперація, коменсалізм, хижацтво, паразитизм, конкуренція, аменсалізм. Письмово даємо відповідь на запитання: перелічіть існуючі форми раразитизму. Опишіть адаптації організмів хазяїна  на оселення паразитів.


Директорська контрольна робота
з предмету"біологія"
за II семестр 2019-2020 н. р.
учениці II курсу гр. П-3-18
ДНЗВЦПТОТД
Прізвище Ім'я 

Варіант I
1.     Дайте визначення поняттям:
Адаптація, постадаптація, адаптогенез, атрофія, коменсалізм, коадаптаці, гіперплазія.
Дайте відповідь на запитання:
2.     Наведіть власні приклади адаптацій біологічних систем різних видів?
3.     Охарактеризуйте симбіоз та його форми.
4.     Дайте означення поняття екологічна ніша. Наведіть приклади видів з різними екологічними нішами, які живуть на одній території.
5.     Обгрунтуйте можливі шляхи підвищення власного адаптивного потенціалу.
(P.S.: відповідь ДКР надсилаєте на електронну адресу sergiypoberezhnik@gmail.com)
Варіант II
1.     Дайте визначення поняття:
Гомеостаз, предадаптація, природний добір, гіпертрофія, паразитизм, мімікрія, аменсалізм.
Дайте відповідь на запитання:
2.     Наведіть приклади різних форм боротьби за існування?
3.     Порівняйте екологічно пластичні та екологічно непластичні види.
4.     Наведіть приклади мутуалістичних взаємовідносин організмів.
5.     Обгрунтуйте значення адаптацій на клітинному рівні для існування живого.
(P.S.: відповідь ДКР надсилаєте на електронну адресу sergiypoberezhnik@gmail.com)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Виховні години

« Твоє здоров’я у твоїх руках». Ведучий 1.  Хіба над нами не склепіння неба,         Хіба навколо це не білий світ? Питаю вас: що ...